معرفی اجمالی محصول

صفر که تا صد آموزش زی براش – ویرایش جدید
ZBrush Learning Pack
#۱ ۳D Sculpting & Modeling Software

آموزش زیبراش ، آموزش پروژه محور لاراول قسمت دهم ابر نرم افزار مدلسازی سه بعدی و حجاری گرافیکی دنیـا
خلق واقعی ترین کاراکتر ها و مدل های گرافیکی دنیـا با آموزش زی براش !
با آموزش ZBrush ، دنیـای گرافیک سه بعدی را متحویل کنید

سطح مقدماتی – پیشرفته

پکیج اورجینال و شکیل فیزیکی

ویژگی های اصلی مجموعه آموزشی ” صفر که تا صد آموزش زی براش ”  :

– بیش از ۵۰۰ دقیقه آموزش زیبراش بـه زبان فارسی و به صورت کاملا پروژه محور از آشنایی مقدماتی با ابزارها و محیط که تا ساخت شخصیت ها و انجام پروژه های مختلف .
– آموزش فوق العاده کاربردی و سطح یک جهانی دوبله شده از اساتید معتبر گرافیک سه بعدی دنیـا
برای اولین بار درون ایران ، ترجمـه ، فارسی سازی ، بومـی سازی و دوبله شده با بهترین کیفیت توسط متخصصین گرافیک سه بعدی ایرانی
* شامل سه دوره آموزشی فارسی و مثال محور :
دوره آموزشی  ” کلیـات و آموزش جامع زیبراش ” – Introduction to ZBrush
دوره آموزشی  ” آموزش ویژگی های جدید زیبراش ۴ آر ۸ ” – ZBrush 4R8 New Features
دوره آموزشی  ” آموزش ویژگی های جدید زیبراش ۲۰۱۸ ” – ZBrush 2018 New Features
– همراه با سورس ارزشمند پروژه های آموزشی فارسی !
– همراه با نسخه های کامل نرم افزار ZBrush 4R7 و ZBrush 2018
– عالی به منظور تمام علاقمندان بـه گرافیک کامپیوتری و هنر سه بعدی سازی.

زی براش چیست ؟ What is ZBrush?

زی براش (ZBrush) ابر نرم افزار گرافیک کامپیوتر (CG) و ویژه مدلسازی و حجاری گرافیکی و پرینت سه بعدی هست که امروز درون بسیـاری از فیلم های هالیوودی از آن استفاده مـی شود.
زی براش به منظور طراحی و ساخت شخصیت ها و هیولاهای کارتونی بـه صورت سه بعدی و یـا حکاکی Sculpture (ایجاد جزئیـات طبیعی بر روی مدل های سه بعدی و ۲.۵ بعدی) درون دنیـا بی نظیر است.
این نرم افزار یک برنامـه تخصصی و حرفه ای به منظور ساخت انیمـیشن و استفاده از آن درون انیمشن های کارتونی و فیلم های سه بعدی و بازی ها مـی باشد. آموزش پروژه محور لاراول قسمت دهم درون این نرم افزار انواع براش به منظور ایجاد خراش، بافت، خوردگی و …، درون دسترس شما قرار دارد کـه مـی توانید از آن درون ساخت و طراحی تصاویر سه بعدی استفاده کنید و نیز مـی توانید مدل خود را درون هر شرایطی بـه صورت RealTime از زوایـای مختلف ببینید و ویرایش کنید.
نرم افزار ZBrush با اکثر نرم افزارهای بزرگ سه بعدی دنیـا سازگاری کامل و اتصال مستقیم دارد – نرم افزارهایی مانند : آموزش پروژه محور لاراول قسمت دهم Autodesk Maya, Autodesk 3ds Max, Cinema4D, LightWave 3D, Poser Pro, Daz Studio و Modo و …
پس اگر بـه گرافیک سه بعدی علاقمندید، درون انتخاب نرم افزار زی براش، شک نکنید !

نمونـه فیلم معرفی دوره آموزشی فارسی ” کلیـات و آموزش جامع زیبراش ZBrush “

دوره آموزشی فارسی ” کلیـات و آموزش جامع زیبراش ZBrush ”
Introduction to ZBrush

در این دوره آموزشی، بـه نرم افزار قدرتمند ZBrush درون زمـینـه حجاری، نقاشی و طراحی خواهیم پرداخت.
کار را با بررسی رابط کاربری و روال آماده سازی Geometry به منظور حجاری آغاز مـی کنیم که تا سریعا وارد مباحث اصلی آموزشی شویم.
بحث هایی درون مورد Pixols و چرخه ۲.۵ بعدی خواهیم داشت و در مورد روش های ساده ایجاد و مدیریت Geometry صحبت خواهیم کرد.
Subdivide Mesh ها و آغاز بـه کار با ابزارهای حجاری را خواهیم داشت و تکنیک های نقاشی روی مدل را بررسی خواهیم کرد. آموزش پروژه محور لاراول قسمت دهم همچنین مباحثی همچون Masking، Polygroup ها، روش های طراحی و ساخت Geometry همچون ZModeler، ZSphere، Dynamesh و ShadowBox را پوشش خواهیم داد.
کار را با چند Geometry ساده آغاز کرده و سعی مـی کنیم تمامـی ابزارها را درون تکمـیل آن دخیل کنیم که تا شما نیز با روال کار با این بخش ها بـه صورت عملی آشنا شوید.

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” کلیـات و آموزش جامع زیبراش ZBrush “

۱- مقدمـه و بررسی پروژه
۲- بررسی رابط کاربری
۳- روال کاری نرم افزار
۴- محیط ۲.۵ بعدی
۵- طراحی Geometry ساده
۶- کار با فایل ها
۷- نمایش تنظیمات
۸- کار با Subtool ها
۹- Subdivide Geometry
۱۰- حجاری ساده

۱۱- Polypainting ساده
۱۲- استفاده از Mask
۱۳- کار با Deformation
۱۴- افزودن متریـال ها
۱۵- استفاده از بافت یـا Texture
۱۶- کار با polygroup ها
۱۷- تنظیم تصاویر مرجع
۱۸- کار با Zsphere ها
۱۹- حجاری ساده کاراکتر
۲۰- استفاده از Dynamesh
۲۱- Slice و Clip
۲۲- استفاده از ZRemesher
۲۳- کار با ZModeler
۲۴- استفاده از Zmodeler با کاراکترها
۲۵- کار با ShadowBox
۲۶- افزودن چشم و گوش ها
۲۷- افزودن تکنیک های Mesh brush
۲۸- استفاده از براش های IMM
۲۹- کار با NanoMeshes

۳۰- مفاهیم حجاری شخصیت
۳۱- استفاده از نویز سطحی
۳۲- مفاهیم پیشرفته Polypainting
۳۳- استفاده از Spotlight به منظور نقاشی بافت
۳۴- تنظیم وضعیت ایستادن کاراکتر
۳۵- Compile صحنـه
۳۶- استفاده از لایـه های سه بعدی
۳۷- استفاده از FinerMesh
۳۸- نورپردازی و رندرینگ درون ZBrush
۳۹- خروجی گرفتن از تصاویر
۴۰- ایجاد UV و Map
۴۱- یکپارچه سازی نرم افزار

نمونـه فیلم معرفی دوره آموزشی فارسی ” آموزش زیبراش – ویژگی های جدید زیبراش ۲۰۱۸ “

دوره آموزشی فارسی ” آموزش زیبراش – ویژگی های جدید زیبراش ۲۰۱۸ ”
آموزش ZBrush 2018  New Features

در نسخه جدید ۲۰۱۸ زیبراش ، هنر و مفهوم حجاری خلاقانـه با زیبراش بـه بالاترین سطح خود از لحاظ تکنولوژی روز رسیده است.
ویژگی های جدیدی همچون Tessimation و Sculptris Pro مـهارت های اسکالپ و حجاری درون زیبراش را گسترده تر از قبل کرده، همچنین وجود براش ها و Deformer های کاربردی بسیـار جدید و متنوع لذت کار با زیبراش را بیش از پیش کرده است. درون این دوره آموزشی ، سعی داریم با تمام این ویژگی های جدید آشنا شده و کار با آنـها را فرا بگیریم.
پس درون دوره آموزش ویژگی های جدید زیبراش ۲۰۱۸ با ما همراه باشید.

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش زی براش – ویژگی های جدید زی براش ۲۰۱۸ “

۱- تغییرات و بهبود های رابط گرافیکی زیبراش ۲۰۱۸
۲- ابزار جدید Sculptris Pro و Tessimate
۳- پروژه عملی با ابزار Sculptris Pro
۴ – ابزار جدید Project Primitive
۵ – براش های جدید درون زیبراش ۲۰۱۸
۶ – ابزار جدید Polygroup
۷ – ابزار جدید Polygroup با Polypaint


نمونـه فیلم معرفی دوره آموزشی فارسی ” آموزش زیبراش – ویژگی های جدید زیبراش ۴ آر ۸ “

دوره آموزشی فارسی ” آموزش زیبراش – ویژگی های جدید زیبراش ۴ آر ۸ ”
آموزش ZBrush 4R8 New Features

در نرم افزار زی براش ۴ آر ۸ چندین ویژگی جدید و قدرتمند اضافه شده هست که فرایند ایجاد هنرهای دیجیتالی را بیش از پیش سرعت مـی بخشند. ابزار جدید Gizmo 3D روش های جدید به منظور حرکت دادن، چرخاندن و تغییر انداره مدل ها فراهم مـی کند. قلموی جدید ZModeler آزادی بیشتری به منظور مدل سازی پولیگانی از جمله مدل سازی با رزولوشن بسیـار پایین بـه شما مـی دهد. مدل های Lie Boolean بـه شما اجازه مـی دهند اشیـا را بـه صورت Real-time اضافه کرده، تفریق کنید و روی هم قرار دهید و برخی از ویژگی های جدید کوچکتر مانند Stroke های خطوط مستقیم، ماسک های معو قلموی Vector Displacement Map کار طراحی و مجسمـه سازی درون زی براش را آسان تر مـی کنند. درون این دوره با طرز کار ویژگی های جدید زی براش آشنا خواهید شد و هر بار بـه نتایجی حرفه ای دست خواهید یـافت.

عناوین و سرفصل های دوره آموزشی فارسی ” آموزش زی براش – ویژگی های جدید زی براش ۴ آر ۸ “

مقدمـه
۱- مقدمـه
۲- قبل از مشاهده دوره چه چیزهایی حتما بدانید
فصل اول – استفاده از گیزمو سه بعدی
۱- آشنایی با Gizmo 3D
۲- شخصی سازی Gizmo
۳- ساخت اشکال ساده با Gizmo
۴- حرکت چندین Subtool بـه صورت همزمان
۵- تغییرشکل مش ها با Gizmo

فصل دوم – استفاده از قلموی زی مدلر
۱- اصول پایـه قلموی ZModeler
۲- Polygroup با ZModeler
۳- حجم بـه سطوح با ZModeler
۴- افزودن Edgeloop با ZModeler
۵- که تا لبه ها با ZModeler
۶- نکات دیگر ZModeler
فصل سوم – استفاده از لایو بولین ها
۱- تنظیم Live Booleanها
۲- تولید نتایج Boolean شده
۳- چالش Live Boolean
۴- راه حل Live Boolean

فصل چهارم – ویژگی های جدید همـه کاره
۱- ادامـه یک Stroke
۲- ایجاد Stroke های خطوط صاف
۳- کشیدن یک ماسک معکوس
۴- ساخت یک قلموی وکتوری Displacement Map
۵- ساخت متن
فصل پنجم – نتیجه گیری
۱- گام های بعدی

همراه با نسخه های کامل نرم افزار ZBrush 4R7 و ZBrush 2018




[صفر که تا صد آموزش زی براش - ویرایش جدید - آریـاگستر آموزش پروژه محور لاراول قسمت دهم]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 23 Aug 2018 10:21:00 +0000